Daily Chair Rental



Hey Beautystylist!

Heb je niet de juiste of fijnste werkplek?

Wil jij graag professioneel overkomen naar je klanten door niet meer in je slaapkamer, woonkamer of keuken te werken? 

Wil jij, je werk graag gescheiden houden van je privéleven? Of ben je nog wat onzeker en vindt je het fijner om iemand om je heen te hebben die je eventueel bij kan staan?

Dan kun je vanaf nu bij ons in onze prachtige salon gevestigd in Nuland een werkplek huren door middel van:

Daily Chair Rental

 

Nuland ligt centraal tussen Den Bosch en Oss in waardoor het bereik enorm groot is.

Onze klanten komen echt overal vandaan.

Alle voorzieningen zijn aanwezig en ook gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Geen ellendige contracten waar je eeuwig aan vastzit, maar gewoon een dagcontract dit wil zeggen je kunt per dag huren, wil je maar 1x per week huren dan betaal je ook maar 1x per week.

Uiteraard is het ook mogelijk om meerdere dagen per week te huren. Zie onze prijstabel onderin.

Uiteraard willen wij van te voren natuurlijk wel weten wanneer jij komt, want dan zorgen we natuurlijk dat jouw werkplek gegarandeerd is.

Je kunt je plek hieronder boeken en meteen reserveren via ons systeem.

Een stoelhuren kost € 60,- per dag ex btw en € 72,60 inclusief btw.

Alles wat je verdiend is voor jezelf, je zorgt voor je eigen klanten, en je eigen boekhouding.

Dus ben jij een beautystylist die een van de volgende behandelingen uitvoert:

- Lashstylist ( lashlifting, wimperextensions )

- Browstylist ( henna brows, browlamination, browstyling )

- PMU Specialist ( alles op het gebied van permanente make-up, wij zijn in het bezit van een geldige GGD vergunning )

- Schoonheidsspecialiste

- Masseuse

Dan is dit misschien de kans voor jou om jouw bedrijf verder te laten groeien in een professionele omgeving.

Zoek jij een werkplek te huur als nagelstyliste ook dat is mogelijk.

Het is mogelijk om eventueel ook gebruik te maken van onze producten en materialen tegen meerprijs.

Wat bevat de werkplek:

  • Behandelstoel
  • Werkkar ( bevat tissuedoos, wattenschijfjes, wattenstaafjes, microbrushes de rest is voor eigen rekening of kan tegen meerprijs gebruikt worden )
  • Loeplamp/Ringlight
  • Werkkruk
  • Gebruik van water en stroom
  • Gebruik maken van koffie en thee voor jou en je klanten
  • Wachtruimte voor klanten

Aan het einde van je werkdag ruim je netjes je werkplek op en maak je deze schoon.

Wij verwachten van jou wel dat je kwaliteit en professionaliteit naar klanten toe heel belangrijk vindt en dat je netjes en correct met je klanten omgaat. 

Je zit dus nergens aan vast kunt je eigen werktijden indelen die wel binnen onze openingstijden passen.

Op zondag zijn we altijd gesloten.

Van maandag tot zaterdag ben je van harte welkom, je mag ook in de avonden werken dat is geen probleem.

De gehele maand is ook mogelijk en is maandelijks te huren zonder vastzitten aan een contract. Wil je liever een maand huren neem dan even contact met ons op.

Uiteraard ben je van harte welkom om onze salon van te voren te komen bekijken.

Maak dan wel even een afspraak via whatsapp zodat we de tijd hebben om kennis te maken en een rondleiding te geven je kunt ons whatsappen op: 06-24739085

Prijslijst daily chair rental:

 

Halve dag ( ochtend, middag, avond ) € 40,- ex btw ( € 48,40 inclusief btw )

Gehele dag € 60,- ex btw ( € 72,60 inclusief btw )

Twee dagen € 100,- ex btw ( € 121,- inclusief btw )

Drie dagen € 140,- ex btw ( € 169,40 inclusief btw )

Vier dagen € 180,- ex btw ( € 217,80 inclusief btw )

Hele week van maandag tot zaterdag € 250,- ex btw ( € 302,50,- inclusief btw )